vrijdag 26 oktober 2012

De beeldententoonstelling Narcissus


Er was weer een fraaie beeldententoonstelling in het Bos van Epey. Het is geen groot bos maar voor een beeldententoonstelling toch een hele lap. Alweer jaren geleden heb ik een verslagje gemaakt van de tentoonstelling Passages op de zelfde locatie. Passages vond ik leuker. Wat speelser. Dit vond ik eigenlijk gewoon de beelden die je op de gemiddelde rotonde ziet staan. Ik hou meer van bewegende kunsttoepassingen. Waar iets gebeurd en de kunstenaar ook bij aanwezig is. Ik kan me bij Passages een grote ballon herinneren met een camera er onder en er was iets met borrels en bubbels in een van de vijvers. Maar het neemt niet weg dat Narcissus een mooie tentoonstelling is. Het blijft een geweldig bos voor dit soort exposities.
Dans van Marco Goldenbeld




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten