vrijdag 21 september 2012

Het geheim van Wiuwert


In de komende dagboekafleveringen ga ik samen met de danseres/medium Jane Rose Kelly Clarent opzoek naar spiritualiteit. Friesland is een spirituele provincie. Tal van sekten en geloofsgemeenschappen hebben er door de eeuwen heen onderdak gevonden. Het was het idee van Jane om als eerste de mummies van Wiuwert te bezoeken. Pak weg 25 jaar geleden heb ik de grafkelder al eens bezocht. Sindsdien moeten duizenden toeristen de 400 jaar oude menselijke resten hebben bezocht. Even griezelen in Wiuwert. 
 Persoonlijk heb ik liever een spookhuis. Met klapperend keukenkastdeurtjes en zwevend serviesgoed. Mochten er lezers van mijn blog nog een tof spookhuis weten, dan verneem ik dat graag. Ook geheime formules om mummies tot leven te brengen zijn welkom.
Gebruikte muziek: Immortality, Egyptian
Alpha Wave Movement

Geen opmerkingen:

Een reactie posten