vrijdag 30 september 2011

Bruisend Bilgaard, kleurrijk op de kaart

Op de Ground Zero van Bilgaard is al sinds enige tijd een nieuw winkelcentrum  herrezen. Het werd nu dus tijd voor de wijk om zich enig sinds te profileren. Onder het motto “Bruisend Bilgaard, kleurrijk op de kaart” werd op de 24 september een soort opendag dag gehouden. Bedrijven, verenigingen en organisaties anderzijds hielden op die datum een open dag of presenteerde zich in en rond het winkelcentrum. Ik ben niet veel verder gekomen dan de Leeuwarder Luchtvaart Club Aeria. Mens en hobby zijn altijd een dankbaar onderwerp voor mijn dagboek. Jammer genoeg werd er geen demonstratie gegeven. Kennelijk was dat iets te bruisend. Maar het zijn dan ook geen kleine vliegtuigjes en een draai maken tussen de flats was te riskant,. De club vliegt op de vliegbasis. Daar zou ik dan met toestemming van de vliegbasis misschien eens langs kunnen, maar dan mag je weer niet filmen of ze zouden dan het gefilmde materiaal achteraf moeten zien om te kijken of ik niet stiekem de bunker met kernkoppen heb gefilmd om door te sluizen naar een minder bevriende mogendheid. Dus laat maar. Op de grond waren ze ook leuk.
Via de dierenambulance nog even naar de brandweerkazerne gefietst, maar daar was de demonstratie auto open knippen net afgelopen. Rondje hoogwerker zat er ook niet in, daar was het te druk voor. Voor mij staat Bilgaard kleurrijk op de kaart.

Gebruikte muziek: Bar Kokhba

Geen opmerkingen:

Een reactie posten