vrijdag 25 november 2011

Le quattro stagioni

Door de mist van de afgelopen dagen kon ik niet filmen. Ik ben nog vol goede moed naar het Leeuwarderbos getogen. Vaag had ik achter de grijze soep een gelige gloed gesignaleerd die de aanwezigheid van zon deed vermoeden.
 Nu zijn wat mij betreft alle weersomstandigheden prima om te filmen en ik hou van de extremen. Mist kan mooi zijn. Mistige vlagen over het land. Grijze silhouetten van de bomen in de ochtendnevelen. Maar niets van dit alles. De mist nam buiten de stad toe. Je zag geen hout meer. Er was geen bos meer te bekennen en de gele gloed was ook vertrokken. Pech. Maar een aparte ervaring. De afgelopen week dus maar met het archief aan de slag getogen en een compilatie van oude afleveringen en foto’s gemaakt. Meestal maak ik ze alleen voor Mercurius RTV en plaats ze niet op mijn videoblog. Maar deze vond ik wel leuk.

gebruikte muziek:

Abel Korzeniovski
en Suite no 3 van Bach door YoYo Ma
en het laatste muziekje is van de Griekse componist Eleni Karaindrou


Geen opmerkingen:

Een reactie posten