vrijdag 17 februari 2012

De laatste winterse beelden























Het Drachtsterplein is al enige tijd veranderd in een gigantische zandhoop. Er zal wel een nieuwe rotonde komen. Met fietstunnels. Voorlopig moet je omrijden als je met de fiets over de Drachtsterbrug wilt. Omdat er nauwelijks sprake was van enige bewegwijzering kwam ik tijdens het omrijden niet op maar onder de brug terecht, waar de pilaren van de brug een prachtige gelegenheid voor graffitispuiters vormen. Het is een stukje niemandsland. Een woud van dikke betonnen palen. Ik had er al eens wat foto’s gemaakt en me afgevraagd of ik er iets mee kon voor mijn dagboek. Ik zou er best een mooie performens of een ballet of iets dergelijks gesitueerd zien. Ruimte genoeg en niemand maakt er gebruik van. Alleen graffitispuiters en af en toe zal er wel een dak- en thuisloze onderkomen voor de nacht zoeken. Maar de performens of het ballet moeten we er voorlopig zelf bij verzinnen.

Gebruikte muziek:
Nigun,
Anour Brahem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten