vrijdag 28 oktober 2011

Herfst

Na een uitgebreide speurtocht heb ik deze herfst eindelijk paddestoelen gevonden. Dit in tegenstelling tot vorig jaar. Vorig jaar heb ik vooral in het Leeuwarderbos gezocht.. Maar het blijkt dat je voor een fatsoenlijke paddestoel verder moet fietsen. Het Bos van Epey. Het is een ouder bos maar echt veel heb ik er ook niet gezien. Ook de drol van Wim T. Schippers was weg. Jammer. Veel kunst is er niet over. De laatste tentoonstelling die ik heb gezien was Passages  in 2005. De laatste schijnt in 2008 plaats te hebben gevonden. Daarvan bleef de drol die nu weg is over. Daarna heb ik vrij weinig vernomen over een vervolg van Passages. Maar zonder beelden is het bos ook mooi. Gelukkig.

Gebruikte muziek: Joaquin Rodrigo, Andante Nostalgico

Geen opmerkingen:

Een reactie posten